Hei! Ser du virkelig har fått gjennomgått ja. Fysiterapauten min fortalte at om man først har røket det ene, er det større sjanse for å ryke det andre også. Det er bra urettferdig!
Og det tok lang tid! Måtte ha vært fælt å vente hele tiden.
-Trente du mye styrke i knær når du var uten korsbånd? -Og klarte du å spille kamper uten at kneet ga etter?
Får operasjon ja. Har i de siste 4 månedene gitt etter 5 ganger til meg. Og det er med relativt rolig trening. Så en operasjon er absolutt nødvendig. Hadde time hos ortoped i går, som jeg hadde trent hardt frem mot, for å være klar for operasjon på dagen. Dvs. 40 min kneøvelser nesten hver dag de siste 2 månedene+rolig håndball og fotball+ masse spinning. Drita lei knebøy og alt der, og så skikkelig frem til den timen, for da skulle jeg liksom få vite operasjonsdato. Når jeg kommer inn, så ber legen meg om å sette meg ned før han forteller at en operasjon pr. dags dato ville være veldig risikabelt med tanke på lik vekst i begge ben. Så fikk da høre at jeg kunne komme tilbake til VÅREN for ny vurdering...
Trodde jeg skulle knekke sammen, jeg som hadde trent så hardt frem mot operasjon. Var og er vanvittig tungt å takle. 2 skritt frem og 1 tilbake..
Men når jeg leser hva du har vært igjennom, skjønner jeg at det hele bare såvidt har begynt...