Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Sprukket snowboard?!?! :
#12669 16/11/2009 11:39 PM
Oeyst Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Eg kjøpte ett daniel Franck signert Salomon Sequence fra tv aksjonen i fjort eller for-fjord.. husker ikke.. Men det sprakk opp etter første sesongen, eg kjørte videre på det da, og det funket jo, det e ikkje det! bra brett liskom! Men e dette normalt? Eg synes det var litt kjipt... Det sprakk liksom bak beke bindingene og etterhvert hele bak siden, mellom stålkanten og selve brettet. Noen som har hatt samme problem? evt noen tips om kordan man kan forebygge dette? eller kordan det har skjedd i det hele tatt?

mvhOeyst!

Re: Sprukket snowboard?!?! :
Oeyst #12670 17/11/2009 9:29 PM
Medlem
Medlem

ting kan delaminere av forskjellige årsaker være seg hard bruk, uhell og fabrikasjonsfeil. jeg har fått til det meste...men uansett bør du sørge for at kjernen ikke blir fuktig. er den blitt det, lar du den tørke før du reparerer delamineringa.(om det er selvforskyldt). hør med skiverksted hva som funker best.

Re: Sprukket snowboard?!?! :
Oeyst #12671 17/11/2009 11:07 PM
Oeyst Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Ja det er meget mulig at det er blitt fuktig. Ettersom at det har lågget i takboksen med en hel haug med andre diverse våte ski/snowboard og blitt brukt etterpå. Men eg orker ikke bruke noe tid på det no.. Men eg skal huske på det og sørge for at det ikke skjer med det nye brettet! ;)Tusen takk!