Hva er de beste freeride klærne? Merke, Modeller?
(er det mulig å få tak i fjorårets Team klær til Helly Hansen, Noen som vet hvor??? )
www.aplrausch.chKlikk på collection og preview.Kommer masse rått!Dette er bare noe av det...
Det må jo være det beste valget .
Har kjøpt den nå, gleder meg stort til å prøve den..
Eg skal kjøpe samme buksa og jakka som Karlström har min bildeserie...Jævli fete klær..Det er fete freeride klær..
Jeg ville gått for Norrøna Lofoten serien. Det er toppmodellen til Norrøna, og tåler alt! Sinnsykt fete farger kommer de med i år også...
www.norrona.no
P
svenske klatremusen har en del bra klær. bli gjort i åre, sverige. så de kan nok en del om ski og sånn men noen internett side kan jeg ikke
De nye jakkene er veldig fete. Supernaut eller hva den heter virker bra
Norke produsenter med topp kvalitet! Der får du det du betaler for!=)
Snølås er viktig.Har en helly hansen jakke ,UTEN snølås !!
Er veldig missunelig på barten til han Norrøna-modell-mannen.
Den er jo sinnsykt rå da
Bergans ruler!!
Barten hans er enda kulere Live. De av dere som så han på release-helgen denne helgen skjønner hva jeg snakker om...
Gud, jeg kunne ønske jeg kunne ha nok skjeggvekst!
Det er det opptimale plagget i puddern.. Slipper all den våte snøen i boksern=) for de som sagger, vet hva jeg snakker om=)
Jeg har selv bestilt meg en oakley medic, men både sweet, orage og quicksilver har heldresser. Nå skal det jo sies at sweets dress er sinnsvakt dyr 7000 høvdinger, men oakley koster 4999. De andre to er jeg ikke sikker på hva koster.....
har sweet oppdatert noen form for nettside der man kan se på årets modeller av div. utstyr?
får meg oakley heldressen den uken her tror jeg! Gleder meg til å få den på=)
er superdigg å kjøre i grilldress og!!!! hehe;-)
hadde jeg hatt noe annet enn en ussel studentøkonomi hadde Sweet Suparnaut vært bestill for lenge siden