Hei

Jeg heier på alle som forfølger drømmene sine. Peis på!

Høres ut som om du er ivrig, men likevel ønsker å ha ei fornuftig tilnærming til drømmen din. Da oppdager du tidsnok om prosjektet ditt er gjennomførbart innenfor dine rammer, og om du har det som trengs smile Mitt tips er at du tar to skritt tilbake mentalt og starter i kurs-enden - så fort som mulig. Det er konkret, da er du i gang.

På kurs får du kjapt økt forståelse for hva som vil kreves av deg - ikke bare som padler men også i forhold til valget av utstyr og ikke minst i forhold til å tenke sikkerhet.

Det høres ut som et kurs i elvepadling er tingen for deg?Jeg har deltatt på Oslostudentenes nybegynnerkurs i elvepadling i Trysil. (OSI elv, du finner dem på www) Det anbefaler jeg! Kurset deres varer i fem intensive og givende dager. De gir en grundig tilnærming til elvepadling. Der vil du sannsynligvis møte en hel haug med folk (instruktører og hjelpeinstruktører) som kan masse og som gladelig deler med deg av sine erfaringer. Det pleier å være mange deltakere på kursene. Du får mao mange nye venner å dra på elva sammen med i samme slengen :winkI tillegg tilbyr de god oppfølging gjennom sesongen, med høy aktivitet i mange ulike elver i hele sør-Norge, og på alle nivåer. (Du trenger mengde for å bli flink) Bare sjekk terminlista deres.

Om drømmen lar seg gjøre allerede om et år, eller om du bestemmer deg for å vente eller uansett hva: elvepadling byr på veldig mye moro når du angriper utfordringene i riktig rekkefølge. Blir du aktiv er jeg sikker på at du vil møte en haug trivelige og dyktige elvepadlere som du kan få mange glade dager sammen med, uansett hva som skjer videre.

Lykke til.