Jeg skal ikke si at jeg har rett, men har pratet med både vpg og oslo sports og de sa ikke noe om at skien var feilmontert. VPG anbefalte at skien skulle til storfjell være på 0 til pluss 2 fra merket. Noe som bra stemmer med k2 sine sine egne offiselle sider.
Når det gjelder de forskjellige skiene så sier han du referer som seth til at det samme gjaldt fjorårets pistoler. Ref sitat under
"When you do this running surface messurement on the Vicious or last years Pistols, you will see that what K2 says is the core center is off, back 2cm of the tape messurement, so if the graph on the side wall went to 9.5, that would actually be the true/core center not the 7.5cm that is listed. On the graph mid sole or what the real strating point should be is +2."
Derfor nevnte jeg fjorårets ski i sted. At K2 skulle ha feilmontert merket flere år på rad synes jeg fortsatt skulle være rart.
Har selv kjørt på k2 pistol 189 fra i fjor og likte den godt på merket. Skal kun bruke den til storfjell. Til annet bruk har jeg andre ski.
kjør hardt kjør stiiil:-)