Det holder med en tur i tryvann en Fredags kveld...Bakken kryr av posere i alle aldre som alle konkurrerer om å se hard, kul og være tøff og skader er i hvertfall fett! Gi dem ett par feite ski, en fjellside hvor du må tenke og faren for at de fleste hadde tatt livet av seg selv fordi de skulle være harde er overhengende, om de i det hele tatt hadde turt å kjøre da..Samme holdning gjelder vel i aller høyeste grad hemsedal.Anleggene er fylt med folk som er tatt rett ut av nyeste katalog til det mest hippe, noe som bryr meg midt der hvor sola aldri skinner.Hva angår musikk så spilles det mye tvilsom overallt for tiden..Folk må for all del få lov til å bruke penger og tid på hva faen dem vil for min del, det er ikke åssen du ser ut som avgjør hvor bra du kjører.100par ski trenger man heller ikke, men jibbegenerasjonen har vel innført at du skal ha flest mulig. Personlig så jeg på det som litt på kanten at jeg nå har to par ski...gikk vel omtrent i 2 månder før jeg klarte å overbevise meg selv om 2 par ski som man BRUKER ikke er farlig eller for mye. Stöckli og Volkl er ski som holder, men å selge ett par stöckli ski er ett helvette: "er det no kult", "er de brae", "ser de fete ut"....lista er fordømmt lang! Hvem bryr seg vel om skia ser hippe ut om det er noe dritt å kjøre på!?Samme regla gjelder for allt av utstyr.Du er heller ikke kul om du ikke kaster fra deg søpla overallt, "faen så kjiip du er!"Og du er i hvertfall døll om du ikke skal bokse på fylla, afterskien osv!!Nei, hvor skal dette ende...Takke meg til sauebygda(oppdal) hvor det er lite folk, bra terreng(litt lite snøriktignok) og de fleste vet faktisk hva for ski de har kjøpt...og hvorfor..ikke bare fordi det så kult ut og en eller annen hipp/kjent person hadde det samme!Utstyr er en ting, men kjøringa er det som betyr noe!