Bra innlegg Alexander. De fleste tråder på FF innholder jo som oftest så mye fjortisfjas med skrivefeil og kvasi-engelsk at jeg sjelden gidder lese ferdig...

Men over til afterski. Joda, den hører med den. Har du noen gang lurt deg inn på en altfor overstappa cafe i dalen ? Der inne kryr det av fulle kropper som dulter, knuffer, knaffer (?) om kapp med å komme forbi deg en gang til...mens du konsentrerer deg om å gulpe i deg mest mulig av ølen før noen skumper ut altfor dyre 60 kroner... Men, selv om det er fullt av folk som gjerne tramper deg både 1 og 3 ganger på tærne, så blir det sjelden eller aldri bråk! Folk er rett og slett glade og fornøyde etter en bra dag i bakken (urk, mere snø i H snart værsåsnilllll) Og kanskje kjenner du en som kjenner noen flere som igjen tilfeldigvis kjenner de som står ved siden av deg...og pluteselig føles det som om du kjenner alle der...og de fleste går rundt med et sånt fornøyd smil....Derrr skumpet noen ut resten av ølen din.....ja ja, da var det vel på tide å kjøpe en ny da :-)

Også sier avisene at er det bråk i Hemsedal. Mye bråk faktisk. Av mennesker som aldri kommer til å få noen go' følelse på afterski...Jeg gidder ikke en gang å bli provosert....skal vi se, jeg rister litt oppgitt på hodet og håper det går over. Borte nå ?

Fiks problemet! Jeg vil ha tilbake go'følelsen på afterski !

Engelberg på meg i februar Snoozie. Sees på afterski...etter en dag i bakken da, selvsagt, eller... :-)

/Snorkel