Det er mange gode råd oppover her. Her har du to-tre til.De sesongene hvor jeg har stått nesten hver dag,får jeg det. Kan nesten stille klokka etter det. Det beste trikset er å forebygge det. For meg var det tilfeldig,men jeg har relativt tynne legger. Såpass at jeg ikke følte jeg hadde det rette stuket i støvelskaftet. Valget stod mellom nye støvler eller tilpassing. Det funker ikke på bomsebudsjett.SÅ: Jeg gikk og handla to sånne Rehbandhylster med strikk under foten,til å tre oppover leggen. Hvis du ikke vet hva Rehband er, så er det de blå neoprenegreiene håndballjentene har på knærne. De jeg handlet vara 3mm.Etter at jeg begynte å kjøre med de har jeg aldri hatt plagene igjen.---Om du allerede har fått det er dette et kjærringråd som funker: Dusj beinet eller legg en klut på med så varmt vann du orker på beinet. La den ligge til den ikke er glohet lenger og bytt den ut med en ISKALD klut. Deretter en glovarm igjen ,så en kald. Varm ,kald,varm ,kald så lenge du gidder.Tro meg,det funker. Tipset kommer fra en kompis som har hatt hyppige besøk på NIMI opp gjennom årene. So,no horseshit.---Det siste,og siste utvei spør du meg,er medisiner. Om du måååå stå eller du ikke blir bra,sjekk ut ORUDIS. Det er en gelsalve med betennelsesdempende stoffer,pluss litt smertestillende.