Cato lægreid har byttet ski sponsor til amplid.er det noen andre som har prøvt dem??er det noen som vet om de selger dem i norge/hvor??
Best Sport har fått agenturet på Amplid. Men trur ikke de kommer til salgs i butikken før neste år.
Skiene selges hos www.telemark-pyrenees.com .....men ikke si det til noen.... :-)
Ser jo veldig tiltalende ut den infrablack, jeg mangler et par breie randoski Men virker relativt dyr... litt for dyr for å kjøpe uten å ha prøvd den.
jeg ser at oslosportslager har fått inn amplid men bare en modell d er jo teddy bear som ser kule ut da... det er jo dem cato kjører
oslo sportslager har enerett på å selge amplid ski i vinter. de skal få inn alle modellene etterhvert, om de ikke har kommet inn allerede!
Var innom sportslageret på lørdag, og da hadde de to modeller stående. Husker ikke hvilke, men den ene var helsvart, og de andre var hvite trur jeg.
De så bra ut, men ekspeditørene var fullt opptatt, så jeg fikk ikke vite noe mer.
har kjørt en sesong på amplid teddy bear å er megafornøyd. denne skia overrasker stadi med hvor anvendelig den er. det er jo en løssnø ski, men takkler fint en dag med rufsette fokksnø og is. denne skia tåler en støyt...bør prøves...
endelig ser det ut til at sportslageret har fått drømme skia mine inn men 7000kr. må vente et par år
vet at antidogma hadde vært dope.T wallisch kjører de med glans