Oppsettet mitt:Brett: Lib tech snow mullet 172 08 modellBindinger: Union force mc Boots: Salomon Malamute

Kjører med bindingene helt bakmontert.Hatt brettet i to sesonger nå. For det meste brukt utenfor løype men og hatt en del dager i bakken med brettet.Synes brettet er helt suverent utenfor løype, Er super flyt i løssnø takket være en kjempe nose. Men ikke alltid det er pudder... men det gjør heller ingen ting er super stabilt i høy fart på slagete/kulete bakker. Vindpakket snø, slusj, skare fungerer det fint. Synes det er suverent til dropping av klipper og, har holdt meg mye mer på beina etter at jeg fikk dette. Nesten slutt på nosedive etter dropp. Helt klart beste brett jeg har hatt. Brettet har magnetraction kanter, noe som gjør at det sitter bedre enn noe annet brett jeg har prøvd.

I bakke er det ikke det mest lekne brettet, men fungerer greit. Er ikke et brett som oppfordrer til masse lek i parken, men heller til stor fart ned svart løyper.

Kjøpte brettet for å ha det som et rent pudder/storfjells brett, men har endt opp med å bruke det en del i bakke og. Er normalt spenn i brettet, men årets modell har Banana tech, veldig spent på hvordan det fungerer. noen som har prøvd det?

PS: Hørte rykter om at Lib tech kommer med split board neste år (Banana Split... skal det visst hete) noen som kjenner til dette?