Jeg gledet meg til FF skulle dumpe i postkassen. Jeg har sett I og II, og fikk ikke sett premieren på Månefisken, pga avtale om reise med dama.Jeg står ikke på telemark, men synes det er estetisk nydelig. Jeg synes også BigTrix gjengen er kule mennesker, og hver gang jeg ser på filmene drømmer jeg kunne være like gode som gutane er. Og om jeg kjenner noen av stedene de filmer i eller om en dag jeg skal være i samme omgivelser som i filmen.Men til min store skuffelse, dvden kom med FF, puttet den i dvd-spillern og den ble lest, men det var fryktelig mange feil, og sorry meg, men filmen var ganske elendig klippet i forhold til I og II. Kjøringen er som alltid et høydare i seg selv, men jeg ble altfor irritert av feks man ikke så hvor på menyen jeg var, og at jeg var innom alle reklamefilmene før jeg fikk sett filmen. Ganske irriterende at en del av bildet uteble fra skjermen, selv om jeg justerte mye. Det hente en del ganger, alt for mange ganger, at torkel eller asbjørn fløy eller landet ut av tv-skjermen, for ikke snakke om teksten som man fikk bare se halvparten.

Jeg vet ikke om det er på tide at jeg må bytte både tv og dvd-spiller, eller var det flere som opplevde dette?