Forståelig :P

Jeg hadde tenkt til å ringe dem før jeg eventuelt tok turen bort dit i dag, men da fikk jeg vite denne skrekkelige nyheten:De har vært tom for banana-technology brett siden november!!! :sad De får antageligvis ikke inn noen brett før om leeeenge (de hadde heller ikke Drake Czar bindinger). Dette åpner for en rekke flere spørsmål:Bør jeg gå for et Santa Cruz Fusion Trip Out fra boardshop til ca 3000,-, eller bør jeg prøve å bestille fra USA??

Hvis jeg bestiller board, bindinger (og kanskje boots) fra USA, kan da JetCarrier frakte dette uten problemer? Har noen erfaring med JetCarrier med hensyn på frakt av snowboard på 157 cm og oppover??

Jeg KUNNE fått til et Burton Vapor for ca 400$ ekskludert all frakt og mva., men er du sikker på at dette brettet ikke er så bra som mange skal ha det til?

Hvis jeg kunne valgt fritt, uten å tenke på penger, så hadde jeg valgt et Lib Tech Cygnus BTX! laugh Synd at det er utsolgt/overpriset overalt.

Jeg så på disse bindingene: [url0http://www.unionbindingcompany.com/product/snowboard-bindings/force-mc]Union Force-MC[/url], de bør være gode for mitt bruk? :PJeg er fortsatt interessert i om noen har erfaringer med Forum Arena, og Forum Faction 2008 bindinger!