Som sagt, ville droppet Vapor ut av regnestykket. (når jeg skrev at det er lagd for å bøyes, er det fordi det bøyes en vei, men ikke tilbake - litt det som er bra med trekjerner i brett - det flexer stort sett alltid tilbake).

For min del blir Skate Banana for mykt til noe annet enn parkkjøring, men dette blir litt smak og behag. TRS har jeg nevnt litt om, men Rider´s Choice har jeg ikke prøvd ennå. Har hørt at det er litt som en stivere TRS, men det hjelper ikke deg så mye akkurat nå (blir vanskelig å sammenligne to brett man aldri har kjørt for deg=).

TRS er ikke kjempestivt, og det hjelper stort at det er rocker i det, for flyt i pulversnø, og lek i kjipe bakker.

Når det gjelder lengden på brettet, ville jeg gått for noe rundt 158, siden du kjører mest park og sikkert vil ha litt mer manøvrerbarhet enn gung-ho rett-ned-egenskaper.

Boots: Stikk på SrfSnoSk8(gamle Seasport) og prøv alt de har. Når du har funnet boots som passer bra, finner du bindinger som passer bootsa, og passer med kjørestilen din. Noen liker mykt, andre liker stivt. Personlig har jeg god erfaring med Rome- og Unionbindinger, da begge både er solide som juling, og svært komfortable.

Myke bindinger: Rome 390Medium bindinger: Union ForceStivere bindinger: Rome Targa (de kjører jeg på)