Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Atomic Thug (140-120-133mm)
#121479 20/04/2007 7:34 PM
Eirikur Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg Atomic Thug høres ut som noen digg ski så jeg lurer på om det er noen som kjenner til disse skia eller om det er noen som har prøvd dem.....

Thug
Eirikur #121480 21/04/2007 8:52 AM
Fersking
Fersking

Har hatt skia en sesong nå og er strålende fornøyd. Perfekt ski for dager med mye pudder og fungerer meget bra på vårsnø. Lettkjørte og kvikke for å være så brede. Bredden påvirker helt klart allroundegenskapene men hvem bryr seg. Sjekk ut Sport-Conrad.de, de har gode priser på Atomic.

.
Eirikur #121481 24/04/2007 12:43 PM
M.F Offline
Medlem
Medlem

Hva skal du bruke de til?
Eirikur #121482 30/04/2007 2:24 AM
Avhengig
Avhengig

Har kjørt Thug en del i vinter neste års modell...Vet ikke om det er noe mere en designet som er forandret fra i år.

Min mening om skia er at den er overlegen i pudder...Myk leken og med bra popp....Bra kjøre egenskaper i pudder myk og fin ski og om man liker å jibbe litt er den perfekt....Popper høyt i pudder noe jeg likte....Morsom å kjøre med!!

Men når den kommer inn i løypa eller hardere partier er den ikke helt på G....Lang og myk ski med 40m sving radie er ikke noe bra kan jeg si...den blir blaffrete og mister isgrepet....

En alternativ ski er Scott p4 191....Mye av det samme....noe smalere midje,men tilgjenngjeld har den egenskaper over allt....Også en myk ski,men den funker også i bakke og hard offpiste. 21m sving radie gjør at den er lett å få til å svinge,men innbyr til store svinger og stor fart i pudderet! Kjørt p4 hele vinteren og er kjempe fornøyd!!! Eneste minus er kipt design neste år...

Lykke til m ski kjøp!!

p.s

Sport conrad er billig,men kipt om noe skjer med skien...er ikke bare å stikke inn med skia samme dag å få en ny....

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå