Utrolig inspirerende inlegg du kommer med Trygve...Gir meg skrivekløe hvertfall!!
Vet ikke helt hvilke heldress du refererer til,men jeg lurer litt på om det ikke må Være Goldwing dressen fra midten av 80...? Den gull farga dressen som glinsa så fint i solen og man fikk med hansker i samme farger om man var heldig. Denne du refererer til??
For ut i fra det jeg har gjort med min Sweet dress anno 06/07 så må den ha overnaturlige krefter...Kan ikke si å ha merket at den kun kan brukes på et snevert lite felt...Har brukt den både sommer og vinter i regn og tåke, tett snø drev eller strålende sol! Og jeg kan ikke si at den ikke har fungert. Blir det varmt åpner jeg bare de fine lufte lommene som er i den og åpner litt i halsen... Og i sommer varmen tar jeg på noe mindre klær under bare... Og tror du ikke den fungerte både i parken,bakken og offpisten i vinteR? Må jo være no unatrulig m min dress...Det er jo ikke meningen at den skal fungere på alle de feltene.....men nå kommer toppen av kaka...jeg HAIKA m den...som du skriver det funker ikke å gå i den....Jo min dress funker å gå i....ja den er baggy,men funker fett som faen...den må være en gave fra Oven...
Eller kanskje du skal investere i en dress selv og teste hva den funker til istede for å kategorisere folk. Tror absolutt ikke de som kjører rundt i heldresser er noe mere "geek" en det visse andre er!