Jeg eier over 40 prosent av firmaet jeg jobber i, så tiden disponeres ganske fritt. (Bare så det er sagt, så er ikke det en luksus jeg bare unner meg selv - alle ansatte i firmaet har full frihet ift arbeidstid og sted.) Dessverre er det bare jeg som har lyst til å stå på ski halve året, så jeg har ennå ikke lykkes med å få flere med på vinterkontor. Hadde vært utrolig kult om flere på utviklingsteamet ville være med på noe sånt, men sånn ble det ikke.

Takker forresten for alle tips jeg har fått her. Siden det er en del sprik i rådene til folk, så tror jeg neste vinter skal brukes til eksperimentering. I så fall blir det et par-tre uker i Hokkaido (mer spesifikt: pudderparadiset Niseko) og noen kortere turer til steder jeg ikke har vært før i Norge (mest sannsynlig Røldal, Oppdal og Hemsedal, men det avhenger av hvor forholdene er gode).

Forhåpentligvis blir Niseko en benchmark på hvor bra det kan bli, og så kan jeg måle de mer lokale anleggene opp mot dette. Kom nettopp tilbake fra en kortere forretningsreise til Kyoto, Osaka og Tokyo, og jeg likte meg veldig godt der (bortsett fra at ingen utenfor hotellene snakker et ord engelsk), så jeg tror Niseko blir midt i blinken.