Ser Narvik er nevnt her, og det gleder meg jo at noen ihvertfall foreslår det. Har klart å søke meg nettopp dit, og bor der nå, for å ta sykepleie og stå på brett(kanskje hovedsakelig dette) de tre neste årene.
Terrenget her ser fantastisk ut(bor rett nedenfor fjellet), og etter sigende skal det være fantastisk å kjøre her når det først faller litt snø, men det var akkurat det da. I likhet med mange andre deler av landet hadde de en grønnjævlig kort vinter nå sist, så jeg håper for min skyld at det ikke gjentar seg. Gjerne at det blir tre år til neste gang.
Ellers kan jeg jo nevne at det er relativt billig å bo her, tenk gjerne 2500 for en grei hybel med bredbånd, og om du snuser, røyker eller spiser kjøtt, tar det ikke så mye mer enn en time før du er ved Riksgränsen, og kan kjøpe snus, røyk eller kjøtt til en relativt billig penge. Kjøttet er jeg dog litt usikker på, for det kostet 79 svenske for 900g kyllingfilet der borte, og 87 norske for 1000g her. Man kan jo spørre seg om det er verdt det.
Men jo ja jo. Gleder meg til vinteren.
PS: dette er ikke skrevet i alkorus,men har drukket en-to-tre kopper kaffe for mye i dag, så det kan virke noe urelevant og/eller upresist. Lykke til med valget ditt!