Sitat Hysa:Har du noen linker som bekrefter det du sier om at det skal bli mulig å stå på ski fra iscgl til st anton. Kommer du til Rendl i st anton når du kjører fra Iscgl da eller? Dette var spennende info, men vil vite mer!!
Hvis jeg har skjønt det riktig så er det Rendl som er linken ja. Følger sikkert deler av den offpist turen som går fra Rendl og som ender i Pettneu. Kommer ikke på hva den turen heter nå, men fin tur er det. Men at denne linken skal være klar til neste sesong overrasker meg. Innbiller meg at det må en del heiser til. Annlegget i Ischgl går jo også "andre veien", dvs sørover, dermed er det ikke noe møtepunkt der. Men det ligger et anlegg nord for Ischgl (som jeg heller ikke husker navnet på, er på jobb og savner ADACbibelen min, men ligger jo på nett også) som en kjører forbi på vei opp fra Motorveien/ST Anton og mener å ha hørt at linken blir til det annlegget. Som sagt kan jeg har hørt feil eller husket feil (glemsom for tiden hehe). Blir det realitet blir det et veldig stort anlegg.