Hei.Har den siste tiden tenkt på og oppfylle drømmen om og padle gjennom ett land-USA!Om det er mulig har jeg ingen aning om,derfor jeg henvender meg til dere kloke mennesker.Har aldri padlet før,men kommer selvfølgelig til og ta kurs i norge før jeg evn. flyr over.

Og padle gjennom USA vil selvfølgelig ikke si "gjennom" direkte. Men og padle lengst mulig,for så og evn. frakte utstyr til neste nærmeste plass og fortsette turen. Men er det kanskje noen andre som har gjort noe lignende før?andre anbefalinger i utlandet?Har lyst til og bruke mest mulig tid i vannet,men sier ikke neitakk til litt gåturer heller.

Hva trenger jeg og tenke på mht en slik tur?Hvordan er det med reglement i USA-er det bare og hoppe uti og padle nedover elva?

Utstyr som kajakk og slikt kommer jeg til og kjøpe i USA,mens det mest elementære utenom det,kommer jeg til og kjøpe i Norge.Har selv null peiling på kajakk også,så setter gjerne pris på forslag om diverse kajakker som tåler både oppakning, og som kan padles i både bølgete elver,og "åpne" større vann.

Tids messig har jeg ingen begrensinger,siden dette er noe jeg har drømt om lenge,men ikke har hatt mulighet til og forfølge eller bruke særlig mye tid på.Men nå ser det ut til at neste sommer fra og med mai står ledig,og vil gi meg noe god tid til og få gjennomført en slik drøm.

Vet liksom ikke hva annet jeg skal nevne i trådstarter, siden jeg for og være ærlig,ikke har peiling på det her!:P

Sånn at det er sagt,så vet jeg at hele opplegget høres litt snodig ut-men dritt på!Blir bra det her!

På forhånd takk-ES