Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Canada 2008
#120881 09/10/2007 8:33 PM
Registrert: Feb 2017
Innlegg: 48
Fersking
OP Offline
Fersking
Registrert: Feb 2017
Innlegg: 48

Vi er en liten gjeng som skal til Canada i vinter, det er snakk om en "ferie" tur på 2 uker i begynelsen av mars der skikjøringen står i sentrum, og det hoper seg naturligvis opp noen spørsmål.- Vi tenker 1. Leie champer og bo i den eller 2. leie cherokee e.l. og bo på motell, hva er å annbefale? har forstått det slik at veiene i canada til og fra skistedene ikke er de mest ideele for en campingbil på vinteren, stemmer det?- Er det evnt noen som vet at billigere eller utradisjonele champere, biler, eller moteller?

Vist noen har innspill er jeg takknemelig, fant ikke de svarene jeg ønsket når jeg søkte i forumet.


Re: Canada 2008
Cornelius #120882 10/10/2007 9:51 AM
Registrert: Jan 2015
Innlegg: 220
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Jan 2015
Innlegg: 220

Var i Canada hele sesongen 2005/06. Kjørte rundt i en 10 meter lang bobil, og hadde ikke problemer med å komme frem til noen av anleggene. Bakkene opp til Whitewater i snøstorm var en utfordring, men det gikk det også. Så det er bare å gå for bobil. Genial måte å reise på der borte!



Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå