Noen som har tips til kjøp av noen gode og varme hansker? Har tenkt å bruke hanskene til aplpint, kiting ++. Så det er en fordel at hanskene er greit bevegelige, varme samtidig som de er gode å ha på. Gjør heller ikke noe at de er fine og se på
Du kan sjekke ut Norrøna Narvik Primaloft eller Outdoor Designs Ultraflex Inferno.
Tror Oslo Sportslager har sistnevnte på lager. Hanskene er de beste jeg har prøvd iallefal. Men du bør jo helst dra i butikk og sjekke hvilke hansker som passer deg best da, og ikke stole blindt på det en random dude sier her...
Har prøvd mange forskjellige hansker oppigjennom, men Hestra er det beste jeg har sett til nå. Har et par Vertical Cut Freeride og et par Army Leather Heli til de skikkelig kalde dagene. Greit å kjøpe de store nokk til at du kan få et par innerhansker inni, men har ikke hatt behov for det til nå...
Hei.Har brukt Kombi Jon Olsson modellen i to sesonger nå og er kjempefornøyd. Overraskende varme selv om de ser ganske tynne ut. De er de mest bevegelige jeg har brukt og ser ikke så aller verst ut heller.
jeg har et par bergans votter type "3904 VOTT M/Porelle®" de er sykt digge og ha på, har ikke prøvd hanskene, men regner med at de er like digg. Men er litt redd for at de ikke er best på beveglighet. Men varme det er de, har brukt mine votter ned mot -20 og jeg var fortsatt varm:)
Hei. Vil anbefale hestra armyleather. Bruker disse som jobbhansker når jeg jobber i ski-p`n. Disse er fantastisk sterke, varme og du har god grip med de.
De holder deg varm og tørr, pluss at de har slike greier inne i grepet som ville vært perfekt når du kiter. Har en super kul modell som heter Joker, de har også en super modell med Goretex også.