Gammel diskusjon dette her, men fikk lyst til å svare likevel da jeg holdt på å følge et ubegrunnet råd fra Arilderbest på denne tråden om å ikke handle på Boardparadise. Han sa: "Bare en liten greie på siden her. Aldri, uansett hva, bruk pengene dine på tightboards.com /boardparadise.com." Hvis han leser dette kan han jo kanskje komme med en begrunnelse?

Jeg har nylig handla to par snowboardstøvler i to amerikanske nettbutikker. Først et par DC Judge til et familiemedlem i Boardparadise/Tightboards og deretter et par K2 T1DB til meg selv fra Outdoorsportguys. Jeg har bare gode erfaringer så langt. Støvlene fra Boardparadise ble levert på døra av DHL 5 dager etter bestilling og K2 støvlene er på vei med god trackinginformasjon fra US postal service bare få timer etter bestilling. Det eneste aberet var at Outdoorsportsguy hadde websider som ikke passa til europeere (måtte velge en amerikansk stat og amerikansk telefonnrformat), men en mail til service@ fiksa det.Jeg var ikke primært ute etter å spare penger selv om prisen blir halvparten av veiledende norske priser. Det viktigste for meg var at jeg faktisk fikk tak i de støvlene jeg ønsket. Jeg har ringt rundt til mange norske forhandlere og sjekka websider, men det er veldig tynt. Her har norske forhandlere en utfordring. Jeg skjønner at de ikke kan ligge med for store lagere, men det må da være mulig å skaffe??? Er sesongen så rask og kort at de ikke har tid til å tenke på service?