Det er bedre at bulken går innover enn utover...men det er ille nok.Dette har jeg gjort noen ganger selv på mine monoski og snowboard:legg brettet på et arbeidsbord som er helt plant med den skadede stålkanten langs kanten slik at det er lett å komme til skaden.Sett på tvinger med plankebiter slik at du kan presse brettet helt flatt(viktig!!ellers får du bulk utover)

Her er den vanskelige delen, du må være ekstremt forsiktig ellers knekker stålkanten!!!Du må presse laminatet,ikke selve kanten ned mot bordflaten,sett et tappjern el lign i overkant av skaden,prøv å få tappjernet 2-3mm inn i kjernen og press forsiktig ned.Helt flatt får du det antagelig ikke,så ikke press så mange ganger,for plutselig..knekk..Når kanten er slått innover så er laminatet også gått samme vei,ta av tvingene,få det tørket opp skikkelig Få tak i ei stor sprøyte med kanyle,sjekk at limet kommer ut av kanylen(fåes hos dyrlegen da de har de største sprøytene og kanylene)Press limet så langt inn du klarer og sett klemmene på igjen,det har funket for meg i alle år..det var alt tror jeg..