Til FEite dorris!!
Du seier at myrkdalen har kjedleg terreng å køyre i og mindre snø enn kva det eigentleg er....her er litt fakta!!!
Myrkdalen har masse snø og eg kan bekrefte at no er det 3m + på toppen av anlegget, sjekka det så seint som i dag , målestanga står ved avstigningen på topp trekket og det er fritt for folk å sjå på denne!Men som dei fleste veit er det ganske relativt å måle snø i fjellet, skal ein ha noko å gå etter bør ein ha mangen målestenger å så rekne ut eit gjennomsnitt....Tingen er det at å bruke 1 time på å måle snø er dårleg utnytting av tid og det er viktigere ting å gjere i eit skianlegg!!
Når du seier at myrkdalen har eit kjedelgt terreng so kan eg være tildels einig i det...Den aller mest heisnære køyringa er lite spennade og ganske einsformig.Spanderer du derimot 10 min med trokking pr tur så får du nedkøyringer som etter min meinig slår bodegaen...LETT!!! Men uansett so er voss eit anlegg med sinnsjukt bra områder og variablet terreng, men myrkdalen sug ikkje fø da om so lenge du veit kor du skal....