Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ulriken på ski i morgen eller mandag?
#119160 02/02/2008 10:45 AM
Fiffen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Nå har jeg aldri teste før, ei eller har jeg noen gang vært på toppen av Ulriken. Men jeg har jo den gamle artikkelen i Fri Flyt om de som kjørte ned Ulriken etter 2-3 dager med snø.

Og jeg tror(håper) at om det fortsetter å snø i hele dag og kanskje i morgen så er det muligheter for kjøre ned Ulriken.

Neon andre som har tenkt tanken eller gjort det før? Neon som vet hvor mye snø det er der oppe, regner med å kanskje ikke kunne kjøre hele veien ned. Men det er ikke det viktigste heller smile

Kom med tips,råd,innspil og historier.

tenkte tanken selv!
Fiffen #119161 02/02/2008 10:27 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

...derfor var jeg opp en tur i sola i går. For en nydelig tur! Jeg ble så overrasket! Et steinkast fra sentrum låg vinterparadiset!:) Som tatt ut fra fjellheimen på sin beste dag. Anbefales!Men ski derimot... det er nok ikke mange dagene ulriken kan skimte med det. Riktignok gikk snøen til låra (!) visse steder, men noe særlig underlag var det nok ikke. Men, om man har ork, så er det jo bare å prøve!

hadde sikkert gått bra i dag.
Fiffen #119162 03/02/2008 1:46 PM
Fersking
Fersking

Hadde egentlig tenkt meg opp å prøve i dag, snødde jo sykt i går kveld. Så hvis det var opp til låret tidligere er/var det sikkert nok etter gårsdagens snøfall, men så er det været i dag da, ikke akkurat tur vær. Men hadde været vært bra i dag tror jeg det hadde vært fin fint, ikke det at jeg noen gang har hvert på ulriken på ski da men.får krysse fingrene å håpe på mer snø og fint vær senere.

Re: Ulriken på ski i morgen eller mandag?
Fiffen #119163 10/03/2011 8:39 PM
Fersking
Fersking

Har noen vært å kjørt i det siste? Tenkte meg turen opp imorgen..

Re: Ulriken på ski i morgen eller mandag?
Fiffen #119164 14/03/2011 2:18 PM
Fersking
Fersking

Var du oppe i helgen? Har selv lyst å prøve meg på Ulriken denne uken.

Kan noen si noe om snømengde, rutevalg osv?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå