Så en anbefale K2 Gyrator her. Dette brettet har rocker K2 powder rocker og funker kjempe bra i pudder. Har selv prøvd det og var veldig imponert, dog ikke fult så imponert over dets "groomer" kvaliteter.
For meg virka det litt ustabilt og tungkjørt.. MAO. et veldig godt pudder/frikjøringsbrett, men ikke så annvendelig i bakken.
Hvis du er interessert i K2 ville jeg også sett på K2 Turbo Dream eller Believer og om ikke Darkstar. Believer og Darkstar har ikke rocker om du liker det bedre. Har prøvd Turbo Dream i både pudder og park. Det har som de selv sier en litt mer "mellow" all terrain rocker. og virka som et kjempe brett. En skikkelig all mountain stick.
Ville også tatt en titt på Lib-tech's Mullet eller phoenix/lando. Disse kan du få med både Bananatech (samma som rocker) eller uten. Rossignol's Jeremy Jones pro model er vel heller ikke å forakte om du vil han en skikkelig Pudderfjøl.
Ta også en titt på Nitro. F.eks. magnum warpath..
Som du ser anbefaler jeg ikke burton siden jeg synes det er overpriset og er ikke no særlig fan... men det er min subjektive mening! Hørt mye bra om Burton Malolo som også er anbefalt tidligere..