Siden det er jeg som har kommet med litt guff mht Anton Stabekk og priser, føler jeg det på sin plass med nyansering.Anton har i utgangspunktet helt normale priser på montering. I prislisten fra 07-08 står det: montering fra kr. 170,-. Dette er en helt grei pris med tanke på at det stort sett er folk som kan faget som gjør jobben.Så var det det med "fra" i teksten. Her forstår vi jo at en montering med bøying av stoppere, plugging, liming, banking og banning vil koste noe mer. Min erfaring er at det alltid blir mer når skiene ikke er kjøpt der. Måtte punge ut med 250,- for standard montering av px 12 på salomon foil, ingen bøying, 300,- for montering av px 12 på phantomski. Hvorfor? Jo, stopperne måtte bøyes. Nei, de hadde jeg bøyd selv. Eh... Jo, det er fordi det er en ski vi ikke fører, så da måtte vi bore tynne hull først for å se hva skiens kjerne var laget av...Montering av marker free 20 på sumo, 500,-. Hvorfor? Trolig fordi de klarte å montere bindingen i senter. Prisen ble redusert til 300,- da jeg kunne legge fram kvitering på kjøp av skipakka fra annen antonbutikk. Jeg har flere historier på lager.Jeg vil vel fremdeles bruke Anton Stabekk før jeg begynner med egne avanserte monteringsprosjekter, men det er kun fordi utfallet fort kan bli mye dyrere.Når det er sagt, det er noe med stilen på Anton som gjør at jeg helst går andre steder. Ser de ikke at de taper kunder på denne måten?