Sitat Bærnt:Snakket med en ansatt på Ski og støveldoktoren, skirurgene, for litt siden. Grunnet all importen av ski privat skulle de nå ha 1000,- for å montere ski som ikke er kjøpt hos dem. Da følger riktignok full sålebehanding med. Straff for å ikke være 100% kunde, spør du meg.Anton på Stabekk er dyktige, men ikke regn med god pris. Har du ikke kjøpt utstyret der finner de alltid på en grunn til å legge på prisen. Straff. Har erfart dette flere ganger.Har god erfaring med Murstad Skiservice, men ikke prøvd dem med så breie ski.Si fra om du finner noen seriøse, da.Lykke til.

1000 spenn for å montere bindinger? Kødder du? Det er det mest latterlige jeg har hørt. Malene får de gratis fra produsent og selve montasjen tar under et kvarter. 4000 spenn i timelønn blir for drøyt.

Det finnes folk som har laget egne papirmaler og lagt ut cad-tegninger eller vektorgrafikk på nett. Skal være mulig å finne med litt søking. Hvis noen vet hvor foreslår jeg å linke de hit, så kan vi lage en egen tråd der vi samler bindingsmaler for ulike produsenter og modeller.

Butikker som tar 1000kr for å montere et par bindinger bør drives ut av markedet og kjøres konk.