Sier du det? Trodde ikke skitestene hadde kommet enda?Må her slippe en lite bombe og informere at jeg langt i fra ern noen fast leser av Fri Flyt. Hadde tenkt å vente til skitest utgavene kom. Har jeg lurt meg selv..Vel, tror jo ikke selv at Kuro og JJ har samme egenskaper, og det er derfor tenkehatten har blitt sittende på hodet. Kuroen høres jo knakelibrakbra ut da, men samtidig må en jo være ærlig med seg selv og se det i øynene at her ute ved kysten så er det jo ikke akkurat ofte det dumper en halvmeter knusktørr snø à la nord-amerika. Så det jeg spør meg om er om en ski som er 132 på midten blir litt tull og tøv her i gården. Har ikke tenkt å kjøpe en ski som jeg bare kan bruke til 8000; spenn som jeg bare kan bruke et par ganger i året. Vet at Völkl sier at den skal være bra på hardt føre òg, men klarer vel ikke å tro at jeg ville ha foretrukket denne skien på en dag med harde forhold. Eller? Det jeg tenker er jo om JJ`en kan være et bedre kompromiss der man får brede og rocker tupp, men samtidig ikke går over i det ekstreme som med Kuroen sine 132? Til slutt er jeg jo også ute etter en litt leken ski som gjør seg i litt tett, kupert terreng, slik som Djevelberget i Kroken for de som er kjent der. Samtidig er jeg litt redd for at JJ`en er litt i mykeste laget, med litt for høye baktupper. Vil altså ha en leken ski,men jeg kjører nå mest med ræva pekende i den retningen jeg kom fra da...Er det noen der ute som har prøvd JJ`en og kan gi sine 5 cent?