"Dette er jo samme greiene da, bare slang for beinhinnebetennelse."Altså, nå har jeg ikke sjekket opp noe videre rundt hva disse innebærer, men at det er forskjell på beinhinnebetennelse og "shinbang" (det jeg opplevde) nå, er veldig opplagt.Jeg har selv vært plaget av beinhinnebetennelse i lengre tid, grunnet xx-antall år med håndball og xx-antall år med Taekwon-do trening. Jeg vet særdeles godt hva beinhinnebetennelse innebærer. Det som plaget meg nå, er at leggene fikk juling, rett og slett fordi sko-kantene blir å slå mot leggen (spesielt foran på leggen og da til de grader om man kommer litt bak på skiene). Og ja, jeg har lett etter sko -lenge. Siden jeg er høy/stor, så er det ikke så veldig mye sko å velge mellom. Men endte opp med noen temmelig dyre og bra (VELDIG mye bedre enn hva jeg hadde før) + innleggssåler.

Likevel, uten Shintronics så hadde jeg ikke klart mange dager sammenhengende i parken (kanskje 2?). Nå kunne jeg kjørt en uke i strekk, og har kjørt en uke i strekk.

Så om det ikke var shinbang, så var det noe annet som plagde meg, ikke beinhinnebetnnelse, men rett og slett irritasjon grunnet gjentatte slag mot leggen... Shinbang virker som et beskrivende ord?