Mitt tips til deg er å ikke sitte å drøfte over hva som kan skje, bare tenk at du stomper det, så sitter det. Frontflip: Bare finn deg ett hopp med sprett, samme om det er park eller pudder, velg selv. Jeg brukte 1 time i park på og lære det, og nå sitter front overalt samme med supermann, etter min mening er dette trikset lettere enn det meste, eneste som kan gjøre vondt de første gangene er å lande bakpå og slå bindinger opp ett vist sted, eller få litt vondt i leggene,ikke noe værre. Sjekk gjerne ut Steffen hamre sine tips, de er fine.Backflip: Ikke stå å tenk lenge på hva du skal, alle kan backflip(etter min mening). Bare å finne ett passende stort hopp eller lage ett i pudder, bare sats alt du har bakover og vips, du lander. Har falt engang på backflip og det var på grunn av at jeg stod å tenkte for mye, og syket meg selv ut. Men ikke prøv på store hopp før du er safe på timing, da kan det gå galt. Backflip råder jeg deg til å prøve i pudder først, i og med at det er nakken du kaster deg med først i en slags blind rotasjon, noe som kan være litt skummelt.

Lykke til, hadde vært kult å sett film om du satte dem :)Have fun