Det står mellom Ride Timeless, Burton Coustom, ett ellr annet forum eller nitro,,,noen som har noen tips? nevn noen gode bindinger og a :Pjeg liker å cruise og hoppe...
gå for burton brettet. bestill hos geardirect.com og få det for halv pris. har selv bestilt derfra og har god dialog med selskapet. de skulle også sende som gave i håp om å slippe moms..
burton custom er best for deg ja... kjøp flowbindinger.. alt er hore i forhold.. har prøvd mye..timeless blir nok litt for freeride. nitro har vel et godt brett i shogun, men dette blir også veldig freeride. forum blir kanskje litt vel freestyle. selv om BJ leines sitt brett er ganske allround.. gå og spør i en butikk som har litt av hvert.. lykke til
Burton er nok det sikkreste, det er brettet som det er lettest å venne seg til. Er du veldig tung blir custom brettet lett for mykt. Ride er stivere og som sagt tidligere mer Freeride. Nitro har noen veldig spennende brett. Shogun er helt rått, men er også noe stivere en custom. Ellers så har du jo Salomon Era modellene, de er spesiallaget for å få mest mulig ut at både freeride og freestyle. Må prøves. Føles myke i lav fart og blir stivere i stor fart. ultrastabile i fart. Helt sykt.
....prøvde nettopp dette brettet og en haug med andre bl.a. Burton Custom. Jeg har kjørt Custom før og vært fornøyd med det. Men jeg skal til butikken snart og kjøpe Nitro som var både mer stabilt og mer fleksibelt. Trengte ikke anstrenge meg mye for å sprette rundt en 360. Mye brett for penga. Jeg er 1.72 og 80 kg. Ville valgt 158 lengden om jeg var deg...