halla har en oppgave på skolen.. da valgte jeg å fortelle om jibbing :DEr det noen som har skrevet en sånn oppgave føør ??Hvor skal man gå for å finne mye opplysninger om det ?
Jeg har skrevet en oppgave om jibbingens historie. Denne har tatt utgangspunkt i pensumet for faget "Idrett og Samfunn vg3", så alt jeg har tatt med er sikkert ikke like relevant for deg. Gi meg en lyd viss jeg skal laste opp oppgaven.
ja det er muntelig (engelsk) bare å laste opp, hadde vært fint å sett og lest litt om det Tenkte å vise noen klipp fra en random film, så folk skjønner hva det er ^^heh
Muligens at du kan hente opp litt ifra disc 2 Open Your Eyes fra Eyes Wide Open. Om hvor mye som kreves av kjørere og filmere med vær og sånt for at alt skal kunne gå på skinner.
http://www.mediafire.com/?vy576te8du63cw2Jeg har tatt med en del om organiseringen av sporten, og dette kan du egentlig se bort ifra. Jeg mener ikke at jibbing bør bli mer organisert, men vet at det er sånt læreren ville ha med i oppgava. Derfor tok jeg det med.