Side by side, bra ?
|
Fersking
|
OP
Fersking
Field productions har sluppet ut filmen "side by side". Her kan du skrive hva du syntes om den. Fete soundtracks ? bra editer ? bra filma ? ALT kan du komme med !
|
|
|
 Re: Side by side, bra ?
|
Medlem
|
Medlem
Side by Side = Konge!! : )Heilt genial! Har sikkert sitt an 10 gonger te nå (eg øvedrive ikkje) freesh musikk, å introen me Break Out av Sixty Pieces of Gum e heilt umuli å motstå spørr du meg:P Digge at de e masse ekstra material og ;-) "jo mere, jo bedre!An e rett å slett kjempe bra Glede meg allerede te ny film te nesteår :):)
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
Enig med deg der, masse bra soundtracks osv ! Konge !
|
|
|
 bra
|
Fersking
|
Fersking
den er bra den.fet musikk, men jeg syntes eyes wide open er bedere. en grund er at den varer lenger. men alle av field production er bra..
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
Ja, men de har sykt mange flere spots bortsett fra fonna og juvaas da. Det at det er andre spots gjør filmen morsomere å se på og mere spennende !
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Eni me at Eyes Wide Open kanskje e litt bedre, men har sitt den så mången gonger nå at eg kan ann vell egentli inn å ut. :P Men einaste grunnen for det e at det va litt bedre fordelt i EWO enn i Side by Side. Synst de va litt lite urbant å litt lenge me BM iblant Men allikavel, Side by Side e som sagt KONGE ; )
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
klart den beste jeg har sett!
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Noen av soundtrackene syns jeg var horribel, andre var meget bra. Filmen grei nokk, høyt skinivå og kjente skistjerner gjorde det generelle inntrykket bra, men noen av segmentene syns jeg var så kjipe på grunn av at musikken ikke falt i smak overhode. Som nevnt mener jeg også at Eyes Wide Open var en bedre film en Side by Side, men det er ingenting galt med det. Går ikke ann å få full score hver gang.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
jeg synes at field prod, får fram den gode stemmninga i filmene sine, musikken og alt, fargene ikke minst! føringen av camera bruken.. syykt digg oog de er syykt flnke på aalt! pluss di smude kicker shootsa! oooh yeha, fantastisk! digger det!, de er best synes jeg, forhold til de andre ski film selskapene, fordi de har på en måte det samma greine som går opp igjen og oppi gjen i filmene deres, musikken f,eks! men men...... skal ikke si noe mer! alle er jo diggbare :grin
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
bare prøv å legg merke til hvor mye mer gjennomført field sine filmer er, alt er liksom perfekt!
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Filmen e sykt bra! Beste te field så langt. Litt lite urban, men når filmen ellers er så bra gjør det ingenting. Konge musikk+konge shots+konge hopp+konge redigering = Ein awesome skifilm! 
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
Enig med mange av dere der. Det er fett å se på de syke kicker shootsa og du får se de faste field folka, bortsett fra Frankum. Syntes Frankum skulle vært med MYE mere enn det han var i side by side. Og noe av det beste er at de har med intervju med i selve filmen, det er fett å se alle de proe folka! Den får helt klart en sterk 6'er fra meg as ! Gabriel
|
|
|
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Hvis man ser på redigeringa og lissom setupet syntes jeg Eyes Wide Open er best. Der bruker de lissom tema som f.eks. det øyet, som zoomer inn og blunker når det er nytt kappittel.Men det er nok ikke så lett å få til i SideBySide. Men hvis man ser på kjøringa så er det ingen ting å klage på ! Men som nevnt tidligere kunne det vært mere urbans !
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Men når jeg snakket om redigeringa så mener jeg ikke bildekvaliteten ! men den er sjuk i begge filmene !
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
og når han filip C- har på camera riggen, (stadycam) og filmer på stranda og med riggen, smude dolly klipp, prater i tlf og filmer samtidig! bra gjort! :grin RED ONE er rååått! kunne gått fått det kamera ! 
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
jepp ! 
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
og kjøpe en linse til den, som koster 5-6 ganger mer en canon 5D....
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
spensti forum ! må ha mye å gjør du ....
|
|
|
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Kjipt at Pk Hunder, Christopher Frankum og Andreas Håtveit ikke er med i SideBySide
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Sitat TwintipTruse:Kjipt at Pk Hunder, Christopher Frankum og Andreas Håtveit ikke er med i SideBySide Både PK og Frankum var med i filmen etter deg jeg husker, men som nenvt var det veldig lite av dem. Tror faktisk PK var vist i et shot, i "rulleteksten". Husker i alle fall at Frankum var med.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
veeeeeeeldig synd at ikke andreas H. ikke er med ass! filmen og kjøringa hadde vert mye bedre ! :grin
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Get lucky var episk! Eyes wide open ble for kjedelig i lengden mener jeg, men hadde syke urbans. Side by side var sykt bra, kunne vært mer urbans, men den hadde bedre stemning og man ble mer stoka av den. Den var litt dokumentarisk noe som gjorde det fetere, se litt hva kjørerne gjorde før en dub 12. Det som ingen har trukket inn er parten til Jon Olsson midt inni fra Italia. Den var unødvendig, var vell 6 dubs på rad som man uansett fikk se senere i filmen. Men Side by side er bedre enn Eyes wide open!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
eyes wide open var en bedre film enn side by side, men side by side hadde kjøring og filming 10 ganger så bra som ewo... irriterende at de slutter med en gang de har begynt:(
|
|
|
 jaa
|
Fersking
|
Fersking
ja det skal jeg være enig i.. det er syyyk fettt:p
|
|
|
|
|
|
 jaa
|
Fersking
|
Fersking
Sitat TwintipTruse:Hvis man ser på redigeringa og lissom setupet syntes jeg Eyes Wide Open er best. Der bruker de lissom tema som f.eks. det øyet, som zoomer inn og blunker når det er nytt kappittel.Men det er nok ikke så lett å få til i SideBySide. Men hvis man ser på kjøringa så er det ingen ting å klage på ! Men som nevnt tidligere kunne det vært mere urbans ! jepp syyykt fet..:P
|
|
|
|
|