Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Troop vs Feelgood (Burton)
#11330 11/01/2005 4:44 PM
More than words
OP Offline
More than words

Nå har endelig pengetreet røyte tid så jeg har tenkt og handle meg et lenge etterlengtet brett. Etter mye ja og men så har jeg funnet meg to kandidater, Troopen og Feelgood.

Jeg kjører vel så og så overalt, bortimot.Men mest hopping.

trenger litt hjelp til og velge, råd?

More than words
OP Offline
More than words

Feelgood er vel i utgangspunktet eit frikøyringsbrett. Troop meir park-orientert. Ville ha satsa på Troop.

Les på http://www.burton.com

More than words
OP Offline
More than words

Disse to platene er veldig lik. Begge går under kategorien allround. Vet ikke hvorfor "jabba" mener det han mener. Feelgood ligger et hakk over i pris. Spesifikasjonene på disse platene er veldig lik. Største forskjellen er stivheten. På en skala fra 1-10 er Feelgood er rangert til en 6'er, Troop til 5. Jeg kjører selv Burton Seven (6) og liker selv litt myke plater, det er mer lekent og jeg har det rett og slett mer morro på en moderat myk plate. Men alt til sitt bruk. Hadde jeg vært stinn i cash så hadde jeg nok godt til innkjøp av et rent pudderbrett også. Hvor stiv plate man bør ha kommer mye an på smak og behag, men din egen vekt spiller også en viktig rolle. Jo mer du veier, jo mykere vil platen føles.

More than words
OP Offline
More than words

Men har du tenkt på støvler og bindinger eller er det bare platen som fornyes i år? Husk at viktigste utstyr rangeres slik: Støvler, bindinger, plate :DVille i så fall prøvd å få en pakkepris på feelgood/troop, lexa bindinger og en burton støvel som du liker. Hvis du ikke får rabatt så kjøp heller vans omni/tara dakides støvler. Dem har boa system, drit digg.

Skal kjøpe fjøl med bindinger
More than words
OP Offline
More than words

da jeg har et par moto sko frafør:)

Snakket med en lokale sportsbutikken og de skulle montere noen freestylebindinger til meg.

Tror det er feelgooden som stikker av med seieren etter og ha spurt og gravd mange plasser:)

Takk for all hjelpen!

More than words
OP Offline
More than words

har jobba for burton, og det er vel ingen hemmelighet at troop tilsvarer guttas seven brett. Ikke akkurat et pudderbrett. Menmen, samme for meg besserwisser.

More than words
OP Offline
More than words

og forresten sjekk ut burton.no der det nå blir solgt demobrett til en billig peng.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå