Sitat Spøkemann:Det er komplett umulig å skjønne hva du ønsker å starte debatt om Gullik. Får jeg anbefale et kurs i rettskriving og retorikk?
Gutten er 11 år. Regner med han jobber med rettskrivingen hver dag på skolen. Det bruker å gå seg til for de fleste etterhvert som de blir eldre. Kurs i retorikk!?!? Ta deg sammen! (jada, regner med du ikke hadde sjekka profilen til han som skrev, men kanskje det er en tanke å gjøre det neste gang før du legger ut slike innlegg!)
Gullik: Jeg synes det er bra du gjør deg opp tanker rundt denne saken! Absolutt alle bør gjøre det, og man kan mene akkurat hva man vil! Det virker på meg som at du har tatt den mest fornuftige siden i debatten, om man kan kalle det det. Det er tydelig at de har tenkt litt på dette i FF-redaksjonen også, og diskutert litt frem og tilbake om dette er noe de kan stå inne for. Synes Erlend Sandes forord til bladet forklarer det på en fin måte: Han (FF) tar avstand, men respekterer atleten. Han har sine meninger om saken, men har ingen rett til å dømme ham.
Når alt kommer til alt så er det opp til hver enkelt av oss å ta våre egne valg! Enten man er en ukjent kid som digger å stå på ski eller en internasjonal jibbestjerne. Det er sunt å ha idoler, på mange måter, men tenk samtidig på at det er sjelden en person er 100% perfekt! Idolet ditt kan være et unikt talent på ett eller flere områder, men langt i fra perfekt på andre områder i livet. Akkurat som de fleste andre av oss (ikke unike talent, men at vi er bedre på noen ting enn andre ting!
.
Se opp til Tanner når det kommer til skibiten, også finnes det andre mennesker i verden du kan se opp til når det kommer til livsførsel!Man på skille på ting, og, som Jannicke så fint sier det: tenke sjæl!