Selger mye diverse fettLegger ut samme innlegg her som på skifilm, samt bruktannonser.

Selger min røde og hvite ldc jakke fra i fjor, viss jeg får god nok pris for den. Størrelsen er xlt (stor). Pris: høystbydende over 1500 (nypris i Norge 2800).Jakka er kun brukt fra slutten av desember til midten av mars pga lite snø og en generelt dårlig sesong her i Sogndal.. Ingen skader eller defekter, og jakka er så god som ny (med unntak av litt misfarge fra en rail på det hvite på baksida av jakka, omtrent ikke synlig). Kan legge ut bilder viss det ønskes :winkJeg selger fordi jeg er keen på å oppgradere til årets modell.Har og en svart(mørk brun) og hvit ldc bukse i xlt som jeg kan vurdere å selge viss jeg får en veldig god pris for den.. :razz

Neste er 2 tall tees fra 21inch som jeg kjøpte fra uebershop.net i juni eller noe sånt. Selger pga lite bruk og at jeg har way to many tall tees.. :razzDen ene er grå og den kjøpte jeg for mellom 360-400 inkl moms og toll. Denne er helt ubrukt og selges for 300+.

Den andre er blå og har mer trykk (og er fetere imo). Kjøpte den for ca 550 inkl moms og toll. Denne er brukt 2 dager på Juvass. Selges for 400+.

Begge er strl 6xl, som skulle være 102cm, men etter vask ble den blå ca 95cm lang. Den grå er aldri vaska, men tror den er litt kortere enn 102cm uansett.

Neste er en svartExtrem Jibberish hjelm i strl M. Denne er relativt stor i størrelsen; jeg bruker xxl poc til vanlig med lue under, og Extrem hjelmen passer akkurat perfekt til meg uten lue under. Klaffene på sida kan taes av. Selges fordi jeg vant den i en konk i vår, og har aldri brukt den (har som sagt en poc hjelm fra før). Nypris er 599, selger den for 400.

Har og en blå LRG hoodie (samme som e'dollo brukte). Denne er sykt smooth, så vet ikke om jeg vil selge den. Bare slenger den ut her og ser hva jeg kan få for den, selger kanskje viss jeg får en god pris. :razz Den er brukt litt nå og da på ski (sommerski), men mest til å bare chille i. Er litt over ett år siden jeg kjøpte den og størrelsen er 6xl(største). Ingen skader på den whatsoever.

Kan legge ut bilder av alt i tråden viss folk er interesserte..Btw, skulle egentlig bare selge ldc-jakka, men kom på mye annet jeg hadde liggende mens jeg skreiv. :razz Så det ble veldig mye lenger enn planlagd, men samme faen.

Viss jeg får gode tilbud hiver jeg med ekstra saker som stickers, gratis dvder, ubrukte dv-taper ++ viss noen er keen på det :wink

bruktannonsene:LDC jakkaTall teesExtrem hjelmenLRG hoodien