Synes det er kult at burton får litt pepper. Ikke fordi de lager dårlig utstår. Har heller ikke særlig mye erfaring med å handle med dem, men har også hørt ryktet om at servicen til burton i norge stinker. Jeg synes vi snowboardere skal være flinkere til å handle i nisjebutikkene til gutta og jentene som lever og onder for sporten. Burton selger ut brett i store kvantum til sports kjede butikker som kan handle inn stort og selge masse men hvor mye kan de egentlig om utstyret de selger når de også selger fotballer, pulsklokker, langrennski og skøyter? De guttene og jentene i nisjebutikkene har liten mulighet til å konkurrere med de prisene som disse butikk kjedene får, derfor har de vanskelig for å overleve. Sett masse kids som kommer i bakken med nye brett der bindingene er skrudd på helt vilt, bretta er alt for lange og vekta og spennet i brettet passer ikke ferdighetsnivået. Da jeg spør hvor de har kjøpt brettet er det ofte svaret er G-sport. Hmmm betenklig...Finnes masse gode alternativer til Burton. Personlig synes jeg alle skal løpe å kjøpe batalion som er norsk produserte kanonbra brett, de har utviklet en egen teknologi for å gjøre bretta stødigere og kjappere.