Burton er oppskrytt. De lever på ryktet sitt og av at de sponser idioter med MYE, som deretter snakker litt pent om dem. Men alle oss andre bryr de seg katta om! Klarte å knekke et helt nytt brett, (ikke min skyld!) og sendte det inn til verkstedet med en klage. Etter 5! uker hadde verken jeg eller intersportbutikken jeg kjøpte det gjennom, hørt noe som helst. Vi prøvde å mase, men ingen resultater. Etter 8! uker så ringer de opp og forteller at de har klart å rote bort brettet mitt og at jeg bare kan få ett nytt. Det gadd jeg ikke. Tok penga og kjøpte et Palmer i stedet jeg!Har ei venninne som jobber i sportsbutikk og hun forteller at det stort sett alltid er noe tull med Burton. De får feil leveranser, mye feil på produktene og dårlig behandling av kunder og klager.Mitt inntrykk er det at Burton har mange billige drittmodeller, som de selger til noen og en hver, mens de som sponses får det beste, og er selvfølgelig fornøyd med det. Jeg mener at skal en produsent ha fortjent et godt rykte, bør kvaliteten være høy tvers igjennom alle modeller, prisklasser og på serviceverkstedet.
Min konklusjon er; BURTON SUGER HARDT!!!!