Når du sier det sånn, har du ikke skjønt hva jeg nettopp skrev. Selvfølgelig skjønner jeg at i fjord er i fjord og i år er i år. Jeg skriver ut i fra det jeg opplevde i fjord, og tenker hvordan det sannsynligvis kan være i år. Jeg har sett filmer fra fonna i år og hoppa ser ikke mye endra ut. de er litt større bare. Sorry, glemte de tre små hoppa på fonna, så juvass har ikke 3 ganger så mange hopp. men fortsatt mange fler elementer. Jeg tviler på at fonna kommer til å stille like sterkt som fonna når det gjelder antall elementer. Men sier ikke at fonna ikke har dårligere park. Fonna har like bra- hvis ikke bedre kvalitet på hoppa. Juvass har større og fler hopp, noe som gjør at det blir mer fun. jeg syntes det er fetere med store hopp. Jeg bare skriver ut i fra hvordan jeg ser på det.
Fonna har jævlig mye fritidsaktiviteter, ja det er sant. sikkert fler enn juvass. Det jeg tenker på er at du vil få like mye for pengene om du tar juvass eller om du tar fonna. Nettopp fordi juvass er mer organisert og mer gjennomtenkt.
for eksempel: den som hadde best progresjon i fjord ble premiert. det sier litt om hvor oversiktlige de er. han som vant ble premiert med en skate rampe til en verdi av rundt 15 000,-.
ja det er jævlig mye fritidsaktiviteter på fonna og det er fett. men jeg sier bare at alt ikke er like organisert som det burde.
Jeg snakker ikke om hva jeg VET, men sjangsene for hvilken park og camp som blir best sammenliknet fra i fjord.