I fjord var jeg på både fonna og juvass. Var først på fonna og da jeg kom til juvass, ble jeg overraska over at juvass hadde MYE bedre park enn fonna. Hoppa på fonna var latterlig små, mens juvass hadde tre lines med hopp. det minste hoppet i den store linen var større enn det største på fonna. nå tenker jeg utenom det hoppet skifilmprodusentene filma på på fonna. Hoppa på juvass er like smude som fonna sine, til tross for at juvass har 3 ganger så mange hopp. Juvass har MANGE fler elementer og velge mellom. men railsa er bedre på fonna, ja. Når det gjelder camp, så er det litt det samme. Ja, QS-campen er nesten dobbelt så dyr, men det er kanskje verdt det. Campen på fonna er lite organisert og ikke på langt nær så gjennomtenkt som QS-campen på juvass. På juvass er middag, frokost, rafting, heiskort, opphold etc. inkludert. På fonnacampen er det bare opphold og heiskort som inngår i prisen. Så utenom pris er QS campen best. Hvis man tenker pris er de ca like etter min mening. Parkmessig ville jeg ha tatt juvass