Sitat Aune92:For meg ser dette ut som en sw cork 7 til d-spin 5! Har Jon selv eller noen andre kommet med definisjon på hva det er?
Synes det ser ut som en sw cork 7 til sw rodeo 5.
Sitat Aune92:Få på en ordentlig grab på den, så kan big air gullet være hans igjen !
</p>
Fra bloggen: Looked at it for a good 45 minutes, but no matter how I thought of it, I cant see this Big Air kicker working.Right now they have built a ?Step down? kicker with a super flat takeoff and landing and then put a ?step up? landing on top of the thing.To give you an idea of how flat the landing is its the same pitch as the skier cross landing, so if they change the landing for the big air it will not work for the skier cross guys= Problem.Will keep you guys posted on the progress of the big Air, as of now I doubt that you will be seeing me in it. I am here to ski on the highest level, and if I cant do that then I rather save my body and not ski at all, but lets all hope that is not the case, I trained hard for this and want it bad?http://blogg.stureplan.se/jon/<p>Bilde av hoppet:
Seriøst, ser det likt ut i dine øyne? lol.Sier ikke at det blir feil å kalle begge deler for sw dub cork 12, men Pk corker knapt første rotasjonen, mens Jon corker begge drøyt mye og han går omtrent inn i en rodeo siste 540.
Ja, jeg er enig at det er idiotisk å kalle det en "Tornado flip", men det er definitivt ikke noen som har gjort det Jon gjør før han.
For å rette meg selv litt; jeg kan ikke være 100% sikker på at ingen har gjort det samme før Jon. Men av det jeg har sett (og jeg har sett en del), så er det ingen som corker på samme måten som han.
Dette er et nytt triks!Første gangen jeg har sett noen gå baklengs inn i andre corken på den måten, tipper det er ganske krevende når du ikke ser landinga
dette er helt klart en switch double cork, ingen d-spin, misty, flatspin eller rodeo er med i bilde, bare cork! det som får det til å se så spesielt ut er at han tross alt corker ganske mye, og tar litt "pause" mellom corkene og grabben setter sitt preg og som sagt går han switch i den andre corken
damn! den switch double mistyen til Bobby Brown var siick
Sitat Øyvind F:Dette er et nytt triks!Første gangen jeg har sett noen gå baklengs inn i andre corken på den måten, tipper det er ganske krevende når du ikke ser landingaSw cork 7 til sw rodeo 540 mener jeg
hvordan kan du si at det er sw cork 7 til sw rodeo 5 når han ikke fliper i det heletatt i trickset?
det er en sw dub 12, bare at han corker rart! hadde han gjort den med mute, hadde man sett det lett! : )
Der står det at Jon kaller det en sw cork 630 til cork 630, aka en dub cork. Syns ikke PK sin ser så dub cork ut som Jon sin, og at Jon lager nytt navn er jo ikke så stort.Fet flip!
Bobby Brown sin var også noe av det råeste jeg har sett.
FOR en tøff låt med det samme han forlater hoppkanten
Sjekket opp irundt sixtypiecesofgum (som jeg forstår har gjort låten), men finner ikke den sangen De sangene jeg finner av de, er heller ikke i nærheten av det fete beat`et der..
Noen som vet hvor denne "dead by space" kan skaffes?