Jeg har fått en sprekk i båten min, like under cockpitkanten (mellom skruene til knestøtten). Sprekken er bare på 3-4 cm, men det lekker inn vann. Noen som vet om slikt lar seg fikse? Skjønner ikke helt hvordan den har oppstått, får det virker ikke som det er noe stor belastning der... Takknemlig for svar.
hva slags båt er det? akkurat på det punktet går det endel krefter gjennom plasten når du bruker lårmuskulatur. Som regel er dette reklamasjon hvis båten er ny..det finnes noe løsninger å fikser det men det er avhengig om man klarer å sette inn en slags skinne og så sveise sprekken...
Hvis du ikke får det på garanti, gå til en plastsveiser.Like utenfor Trondheim er det et firma som heter Skandinavisk Undervannservice som sveiser plast. Fantastisk resultet de får til! Hvis trondheim er for langt unna så finnes det sikkert noen lignende firmaer i andre deler av landet!
er du i bergens området så kan jeg fikse det på butikken. Null problem stort sett. Men det kommer såklart anpå hvordan skaden ser ut. ring meg på 41234091 hvis du er interessert.
Takk for svar. Båten er en LiquidLogic Vision 56, tre år gammel, men ikke overdrevent mye brukt. Jeg bor på sørlandet, desverre litt langt unna både Trondheim og Bergen. Jeg fikser ikke helt å legge ut bildet her, men skal prøve litt mer...