Hei"! Jeg skal ha et prosjekt på skolen hvor jeg skal fortelle om Tanner Hall.. Så jeg lurte på, hva bør jeg fortelle om? Hva er de viktigste tingene som har skjedd i karrieren og i privatlivet?Takker for svar på forhånd!!:D
Og du må nesten nevne de to store skadene han har hatt.Og at han etterhvert har gått mer og mer over til freeride.Du kan jo og kanskje skrive litt om at han har blitt veldig "rasta", og at han ikke har noe imot å røyke seg en blunt:wink
Når vi først er inne på Tanner Hall, er det noen som har link til filmen der han forteller sin egentlige mening om park kjøring? Stikkord; drita, linecatcher.
Sitat Kim Larsen:har prosjekt om det samme, men viktig at du tenker på de som ikke vet så mye om ski osv, at de også skal skjønne det, tipper at læreren din ikke følger så mye med på tanner hall og ski fronten ..
Det er ikke veldig mange som bare "kommer å vinner x-games"..slik som Tanner Hall gjør. Han kjøre pillows, og det er ikke akkurat direkte oversatt til pipetrening.
Sitat TeodorW:Det er ikke veldig mange som bare "kommer å vinner x-games"..slik som Tanner Hall gjør. Han kjøre pillows, og det er ikke akkurat direkte oversatt til pipetrening.