Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ødelagt skien
#107401 22/12/2009 7:44 PM
Medlem
OP Offline
Medlem

Jeg har hatt skiene mine siden januar, brukt pent og lite.

I dag løsnet en 1*9cm bit av det ytterste laget på skien, da jeg railet på ett pvc rør.

Er det noen mulighet for reklamasjon, eventuelt; hvordan fikser jeg det, og er det dyrt ? :-)

Re: Ødelagt skien
Mathopen #107402 22/12/2009 8:02 PM
Fersking
Fersking

Hva i all verden? På et PVC rør? Har du biten fortsatt? er det oppå skia eller under skia?

Ang reklamasjon så kan det hende du får det, men er det oppå skia, og det er mye hakk i den etter misslykkede spinn og slikt (noe jeg har MYE av) så blir det kanskje værre med reklamasjon.

Om du har biten fortsatt kan du lime den på plass igjen med aralditt eller epoxy.

Hvor dyrt det er å få det fikset er jeg usikker på. Avhengig av hvor lang tid butikkene bruker på det osv.

Mathopen #107403 22/12/2009 8:14 PM
Medlem
OP Offline
Medlem

oppå skien.

jeg har ikke revet det av enda. det er akkurat som om den er skrelt av liksom, men litt henger igjen smile

det skjedde når jeg prøvde 270 på railen, så det har nok ikke mye med akkurat pvc'en å gjøre.

har endel "sår" på skiene nå, vet noen om det er butikker som har "reperasjon" av skiene ? :-)

Mathopen #107404 22/12/2009 8:14 PM
Medlem
OP Offline
Medlem

oppå skien.

jeg har ikke revet det av enda. det er akkurat som om den er skrelt av liksom, men litt henger igjen smile

det skjedde når jeg prøvde 270 på railen, så det har nok ikke mye med akkurat pvc'en å gjøre.

har endel "sår" på skiene nå, vet noen om det er butikker som har "reperasjon" av skiene ? :-)

Mathopen #107405 22/12/2009 10:00 PM
Fersking
Fersking

Tror nok det er vanskelig å få det på reklamasjon siden du sikkert har "skrellet" av en del med stålkanten din. Kjennt fenomen. MEN, det er ikke værre enn at prøver. Værste fall så får du et nei, og er på samme plass som du er nå wink.

Ang reperasjon så er det spørs hvor du bor, men butikker som har noe form for skiverksted er det flust av. Hør innom dine lokale sportsbutikker (de som har litt utstyr og kontroll på sakern sine). Ellers så er det som sagt bare å lime det fast med 2 komponents-lim. Holder som bare juling det. Gjort det selv et par ganger smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå