Jeg synes det er greit at han spør om goggelsene passer klærne, og folk burde ikke slenge dritt for det! Jeg er enig med dere som sier det!Poenget er imidlertid at han ber om det selv! I det første svaret på inlegget var det en som tulla litt. Det var faktisk litt vittig. Men han der Sander blir helt pissed og begynner å slenge masse dritt. Da har han liksom lagt lista og bedt om masse drittslenging! Dessuten får han flere ganger svar på spørsmålet sitt men han bare fortsetter å spørre om de passer.Ved en annledning skriver JensJens dette:Finn det ut selv, du trenger ikke friflyt.no sin mening. Gidder ikke skrive noe i denne tråden utenomI like turtles.Da svarer Sander:tøffen!hahaTARD :PAltså skjønner dere hva jeg mener. Det var helt unødvendig å svare noe sånt! :P

Konklusjonen er altså at Sander ber om drittslenging selv ved å slenge masse dritt! Og han til han Nicklas: Fordi om noen har en annen mening enn deg betyr ikke det at de er homo...

Altså no offense til noen her. Men Sander Rise; når du slenger dritt så er det ikke rart at folk slenger dritt tilbake.

Og når det gjelder gogglesene: Sjekk om du kan finne en butikk som har dem. Ta på deg jakka di og gå og prøv dem. Hvis ikke kan du kanskje heller se om du finner noen andre fete briller i en butikk slik at du kan prøve dem. Og hvis du er så usikker på om du skal ha de goggelsene så ikke kjøp dem. Da er det ganske stor sjanse for at du egentlig ikke liker dem!

PS: Mye som har blitt skrevet her i denne tråden har vært dritvittig! Haha! Tusen takk alle sammen for god underholdning!

God Jul! :-)