Aerodynaminsk med tall tees? Nå har jeg hørt det også! For dere som har lest artikkelen i friflyt hvor det er intrevjuer anngående "baggy" stilen: Det er jo faktisk en av de gutta som svarer ærlig og sier at taal tees ikke er annet en upraktisk og at han selv bruker det kun fordi at han har en eller annen fiksjon om at det ser kult ut. Og det er jo det som er greia, fordi at taal tees er blitt en mote lurer man seg selv til å tro at det er praktisk og at det er den mest "riktige" stilen.Men for all del bare kjør med klær i str. 6xxl! Man velger selv hva man kjører med og det bør respekteres.Men ikke kom og si at de som kjører baggy er de som tørr å prøve noe utenom de vanelige, og ikke prøv å si at de som ikke tryner i sine egne klær er de som driter seg ut! Om ti år kommer dere alle til å le godt når dere ser bildene fra "taal tees alderen uansett..

Selv bruker jeg stretsjy rosa/grønne tights fra åtti tallet som jeg trer utenpå overtreksbuksa bare for å visa at det er de som VIRKELIG tørr å skille seg ut. Og nei jeg føler ikke at jeg driter meg ut, jeg føler heller at jeg har sterkere personlighet enn de som sikrer seg en plass blandt gutta ved å kopiere stilen deres.. PS. Mine tights er super bevegelige! Riktig så komfortable! smile Peace out!