først og fremst, til deg raggjib eller noe, som sa at Jon Olsson er en fag. Du er en fag. han er en av, hvis ikke den største innenfor jibbesporten. Det er nettopp denne personene som har vært forbildet til alle thugsa (Harlaut, Wallisch) før de ble for opptatt med gangster attituden. Det er ingen andre innenfor jibbing som har vært like innovativ når det kommer til triks, så til neste gang bør du FAEN meg skjerpe deg!

nummer 2!meninger om hvordan folk står på ski eller hva de er kledd i mens de gjør dette kommer alltid til å være forskjellig. det er akkurat som politikk, folk blir aldri enige.

Det er jo å ta som en selvfølge det at frikjørere, som selv er avhengige av klær som duger og at klærne holder snøen UTE, og at disse er passelige og ikke oversize slik som parkrottene har.Selv kjører jeg med baggy klær, men det er på grunn av at det har blitt en vane, og jeg føler meg komfortabel. Andre, som da kun kjører pow, har samme innstilling ovenfor hva de kjører med.

Folk må lære seg å akseptere hverandre, og drite i hvordan folk kler seg. Dere som sier at det er latterlig hvordan folk gidder å kle seg i så store klær og at de er mer opptatt om hvordan DE kler seg; dere er jo like opptatte når dere henger dere så mye opp i nettopp dette!

kan ikke alle bare være venner da?