Stakkars mann, dere forvirrer han bare...Jeg har kjørt brett i 8 år, og blei helt sinnsykt forvirret

At han ikke skal bry seg om sikkerhetsutstyr er jo bare TULL! Det er jo det samme som at man kan kjøre bil, uten belte - bare fordi du øvelseskjører, for hva om en IDIOT kjører ned han? Og han slår seg? Nei Skaff deg en hjelm

Lengden på brettet er selvfølgelig viktig - stivelsen på brettet også.Jeg vil anbefale deg å kjøpe et brett som er et freestyle brett som passer alle terrerenger og underlag. Battaleon brett er helt klart til å anbefale, men utrolig dyrt.

Sko har alt å si. Du må ikke finne på å kjøpe en ekstra størrelse med tanke på ullsokker, mange legger den største feilen i kjøp av sko. Kjøp sko med støvvel inni også. det gjør at skolene sitter bedreBindinger kjøp bindingen som er beregnet til skoen. jeg vil anbefale bindinger med tåstrapp ( presser foten bak i bindingen)

Skal du få den store gleden av å kjøre brett, må du også være villig til å betale litt for de store på markedet. Lykke til =) Du burde kanskje snakke med en selger.. =)