|
 Jiberish!
|
Medlem
|
OP
Medlem
Halla folkens!:DNoen andre som har vært så heldig å fått kjøpt seg Jiberish klær fra Rippit.no eller? Jeg fikk min nye Jiberish Ignant(svart) vest i dag:DOg den var megachill å ha på Skal bruke den på varme dager, og utenfor jakka når det er kaldt !:) Ihvertfall, hadde vært fett om andre som har jiberish stuff også posta litt 
|
|
|
 jepp
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Jiberish er digg! Kjøpte også ignant vesten bare i rød farge, 3xl. Kjøpte også ei jiberish bukse(brun). Digger rippit. kjøpte fra den butikken i fjor også. Da kjøpte jeg tre gensere og en jiberish talltee. Hehe så begynner å få en del jiberish stæsj nå, haha. Det er også det eneste tøyet jeg kjøper,hehe
|
|
|
 Re: Jiberish!
|
Entusiast
|
Entusiast
alt er jo utsolgt av store størrelser;p
|
|
|
 Hehe!
|
Medlem
|
OP
Medlem
Ah, ja, jeg kjøpte i xxl jeg da...skulle ikke ha den så meeega svær :P hehe , men fikk den i dag, og den passer nice. går greit på utsida jaka til de kalde dagene  Hehe, ja da har du en del! Dette er mitt første plagg fra Jiberish, så er utrolig fornøyd ! Pluss har ett par Ski The East tall-tees fra USA på vei !:D
|
|
|
 fett!
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Fikk tøyet idag, ble dritfett! Hvor bestillte du Ski the east teskjorte fra? Newschoolers? Er keen på en selv=)
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
hvor lange er de tall-tees'a fra Ski The East? drit stoka på å bestille!
|
|
|
|
|
|
 Tees
|
Medlem
|
OP
Medlem
Jeg bestilte de fra Ski the east jeg vet ikke hvordan størrelsen er enda, siden jeg ikke har fått de i posten men skal poste ett innlegg og kanskje noen bilder når de er på plass :P
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
noen andre plasser man får kjøpt Jiberish klær utenom rippit?har søkt litt men finner ikke noe
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat /|/ | |_ $:noen andre plasser man får kjøpt Jiberish klær utenom rippit? <p></p> Ikke i Norge.
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Shit bandit de var store i størrelsen! Jeg kjøpte en zip-hood i størrelse L, og den var perfekt til daglidagsbruk, og jeg er 195 høy ;P Sykt sweet ass! helvetes analog og burton osv zipsa er jo så forbanna kort når man er så lang! This is the shit! Dere som har XXL må jo kunne flytte familien inn i klærne 
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Jeg er 170 og syns xl var passelig til vanlig =) kjøpte og ignant vest, men det vare bare på grunn av navnet!
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
går det å kjøpe jiberish klær i usa e.l.?hvor?
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Skal ikke beatboard.no begynne å selge jiberish 1. desember?
|
|
|
 abstractmall
|
Medlem
|
OP
Medlem
Abstractmall.com ellerno, selger ihvertfall. Men jiberish produserer jo bare klærna i et vist antall hvert år da, så vet ikke jeg.. tror det begynner å bli rimelig utsolgt :Phehe hadde jo vært kult om beatboard begynte å selge det også !
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Sitat O_A.S:Skal ikke beatboard.no begynne å selge jiberish 1. desember? <p></p> jo. De regner med å få inn en gang i neste uke.
|
|
|
 :D
|
Medlem
|
OP
Medlem
Kult!:)Da er det jo mulighet til å få handla enda mer :PRippit er jo rippa for klær :P
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat O_A.S:Skal ikke beatboard.no begynne å selge jiberish 1. desember? <p></p> Å, det hadde jeg helt glemt!:razzFår prøve å sikre meg litt mer klær da..
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
hvor lange er zip-hoodsene dems a? f.eks xl,xxl og xxxl?
|
|
|
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat raggjib:hvor lange er zip-hoodsene dems a? f.eks xl,xxl og xxxl? <p></p> http://www.rippit.no/r/index.php?main_page=page&page&id=5___Nå har Beatboard lagt ut Jiberish i nettbutikken og. Er det bare jeg som stusser over syke veiledende priser i forhold til Rippit? Rippit ftw:)
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
de har jo cranka prisene opp med 200 på tskjorte og 300 på ziphoods! tullinger!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Utrolig. Men synes Rippit var overraskende billig!
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat ØF =):Utrolig. Men synes Rippit var overraskende billig! <p></p> Ja, ble veldig positivt overraska der! Men jeg synes det er bra at noen gidder drive butikk uten å bare fokusere på å tjene mest mulig. Og med de prisene Rippit klarte å presse fram, ble jo så godt som alt utsolgt etter et par dager!
|
|
|
 2xl
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
hei jeg er 176, blir xxl baggy for meg ?? kansje ved kneet, eller bli det liksom midt på låret `?? http://www.beatboard.no/product.asp?product=402&login=error& en helt annen ting dere som har bestilt fra beatboard, må man lage bruker får å få bestilt ?? finner ingen steder der man kan lage bruker ! 
|
|
|
 STØRRELSER
|
Veteran
|
Veteran
Som jeg tidligere har tipset om i denne tråden, ligger det fullt størrelseskart på Rippit. Bare mål på dere selv, det er bare dere som vet om det blir "for baggy" eller ikke..Jeg kan dog nevne at det er veldig strikk nederst på genserene. Dette fører til at en xxl genser som er 90,5 cm lang, ikke vil ligge 90,5 cm fra skulderen din til låret.
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
jeg fikk min Banger i xxl i dag, må si jeg er litt skuffet på størrelsen. virka veldig liten!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat raggjib:jeg fikk min Banger i xxl i dag, må si jeg er litt skuffet på størrelsen. virka veldig liten! Mål den! Jeg vil vite om den er så lang som de sier.
|
|
|
 Jiberish
|
Fersking
|
Fersking
Ingen her som har hørt om beatboard.no? 
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat Bloody Dollahz:Ingen her som har hørt om beatboard.no?  <p></p> Beatboard har da blitt nevnt flere ganger i tråden..
|
|
|
|
|
|